Podi hjælper dig med at blive hørt som blogger

Bliv blogger hos os!

Som blogger hos Dit portalerne får du muligheden for et samarbejde med os, om at skabe gode rammer for erhvervslivet med hensyn til at fortælle den gode historie. Mange virksomheder har et behov for at fortælle den gode historie, men desværre får mange virksomheder ikke den gode historie ud. Som blogger kan du være med til at fortælle den gode historie enten alene eller sammen med virksomheder som du samarbejder med.

Dorthe Albæk

Dorthe Albæk er blogger på NordjyskErhverv.dk og ejer af virksomheden Albæk, der arbejder med personlig udvikling. Dorthe vant til at samarbejde med mange forskellige parter som er relevante i forbindelse med løsning af firmaets opgaver.Som person vægter Dorthe, et udviklende miljø, gode menneskelige relationer og menneskelig forskellighed. Dorthe har en kommunikationsstil, der er inspirerende, menneskeorienteret, positiv og direkte.

”Jeg har gjort mig mine erfaringer og dermed skabt troen på, at hvis der er rum for udvikling og mulighed for at mennesker kan gro, så er toppræstationer mulige” Dorthe Albæk

Hvordan bliver du blogger hos os?

Har du lyst til at blogge om erhvervslivet og dele dine og andres gode råd og ideer, så kontakt Jan Hansen på jan@ditportal.dk

Tips til en god blog

1. Lav enkelt og simpel overskrift, en relevant tekst og et godt billede
2. Lav tekst personlig, dvs. om det der interesserer dig i forhold til erhverv
3. Blog om forskellige emner inden for erhverv
4. Får du en ide, så skriv den ned og brug den, når du blogger
5. Når du har slået din blog op, så del den med dine venner på sociale medier

Få et uforpligtende
tilbud indenfor få timer






Boost og promovering af opslag

Fuldstændig ligesom med annoncering og like-kampagner på Facebook, er det også muligt at booste sine opslag på selv samme. Når vi kigger på de organisk genererede views, vises jeres opslag til en relativt lille del af alle de brugere, der i virkeligheden følger virksomhedens side. At I har 1.000 eller 2.000 følgere er altså ikke ens betydende med, at det er så mange, opslaget rent faktisk når ud til. Efter en opdatering i 2014, blev det nemlig lavet sådan, at interaktion danner grundlaget for, hvor mange brugere, I når ud til – altså jeres reach. Når vi så kigger på jeres Facebook reach, kan det være endnu færre, der rent faktisk ser opslaget. Netop derfor kan det være en rigtig god idé at booste enkelte posts med henblik på at øge rækkevidden blandt jeres følgere på Facebook. Det er naturligvis ikke nødvendigt at booste hver eneste post – dette afhænger af en vurdering, der ideelt set skal tage udgangspunkt i en nøje udarbejdet markedsføringsstrategi for jeres kommunikation, både generelt set og i forhold til Facebook. Det kan være, I booster et opslag for en konkurrence, et opslag for et kommende arrangement eller noget helt tredje. Alfa og omega for det, er dog, at det at booste et givent opslag skal give mening, for jer, virksomheden og jeres kunder.

Hvorfor skal man booste et opslag?

Først og fremmest viser analyser, at 80 % af en sides online følgere ser et givent opslag inden for de første 2,5 timer – det betyder altså, at den organiske visning er ganske kort. For at forlænge synligheden af en større nyhed som et arrangement, en konkurrence mv., giver det altså rigtig god mening at annoncere nyheden og dermed øge opslagets reach.

Professionelt Facebook bureau

Podi er et professionelt Facebook bureau, der til dagligt holder til i hjertet af den nordjyske hovedstad, Aalborg. Her fra hjælper vi vores kunder med alt, lige fra overall social media management til implementering af netop boost og promovering med henblik på at forbedre deres reach. Vi har erfaring med at vurdere, hvilke opslag – herunder konkurrencer, events og andre vigtige informationer – der med fordel kan investeres ekstra ressourcer i. Det vigtigste for os er nemlig at skabe værdifulde løsninger for jer og at I altid føler, at et samarbejde med os giver hurtigt ROI.

For en uforpligtende snak om jeres muligheder for markedsføring via sociale medier, kontakt os allerede i dag – vi glæder os til at fortælle, hvordan vi kan skabe værdi for jeres virksomhed.

Facebook

Podi var medarrangør på velgørenheds arrangementet med Jesper "Kasi" Nielsen i Idrætscenter Vendsyssel i Vrå, hvor Jesper holdt en spændende og levende foredrag og op- og nedture i erhvervslivet og sportsverden

Tjek artiklen ud
ditvendsyssel.dk/lokale-nyheder/kasi-jesper-vaeltede-vraa-med-spaendende-og-levende-foredrag.aspx
... See MoreSee Less

Se på Facebook
·Del

Med ønsket om et lykkebringende 2018 ønsker vi hos Podi kunder, venner af huset, kollegaer og andet godt folk ....Godt Nytår ... See MoreSee Less

Se på Facebook
·Del

Årets netværker 2017 i Vendsyssel FFs Erhvervsnetværk blev Henrik Thomsen, der er partner i Podi.dk

Torben Jespersen er facilitator for netværket fortæller, at der er en blanding af lokale virksomheder fra Hjørring og omegn samt nogle fra eksempelvis Aalborg. Vi ligger meget vægt på at det skal give værdi, samtidig skal det også være sjovt.

For Podi er erhvervsnetværket i VFF vigtigt, fortæller Henrik Thomsen. Det giver masser af glæde og energi at hjælpe sine kollegaer i netværket med at få nye kontakter. Samtidig er der også god økonomisk fornuft i at deltage i netop dette netværk.

Der er en meget positiv stemning blandt kollegaerne, så skulle du overveje om det er noget for din virksomhed, så er der endnu et par ledige pladser tilbage.
... See MoreSee Less

Se på Facebook
·Del

Hos Podi er vi med at arrangere foredraget "Hvor der er vilje, er der vej" med Kasi Jesper til fordel for hjælpe organisationen Help Africa - Fredag 12. januar kl 14.00 i Idrætscenter Vendsyssel i Vrå

"Intet er umuligt - opskriften på hvordan man bygger globale brands, om altid at være den bedste til virksomhedskultur, og så selvfølgelig aldrig give op"
Citat Kasi Jesper.

Hvem er Jesper Laustrup Nielsen?
Kendt som Kasi-Jesper eller Jesper "Kasi" Nielsen, er en dansk erhvervsleder, der på få år opbyggede Kasi-Group, en succesrig virksomhed inden for salg af smykker.

I offentligheden er han nok mest kendt for sine sportssponsorater inden for håndbold og fodbold, idet Kasi-Group med Nielsen i spidsen, har sponsoreret fodboldklubben Brøndby IF, samt håndboldklubberne Rhein Neckar-Löwen og AG Håndbold (fra sommeren 2010 AG København).......

Arrangører: Help Africa - læs mere på helpafrica.foundation/
Alle indtægter går ubeskåret til Helpafrica Uganda
... See MoreSee Less

Se på Facebook
·Del

Udviklingsdag på Restaurant Hedelund i Brønderslev for Podi :-) ... See MoreSee Less

Se på Facebook
·Del

Facebook
Vil du gerne ringes op?