Facebook app

Facebook app

Det kan ikke komme som nogen synderlig overraskelse for særlig mange, at rigtig mange virksomheder anvender konkurrencer til at skabe opmærksomhed omkring sig selv og deres produkter, både online og offline.

Problemet er dog, at virksomheder oftest publicerer og markedsfører disse konkurrencer som gængse opslag på Facebook, Instagram mv., hvilket gør det ekstremt svært at monitorere oplysninger, der kan gavne den fremtidige markedsføring.

Før konkurrencer blev annonceret via de sociale medier, annoncerede virksomheder dog oftest deres konkurrencer via lokalaviser, hvor deltagerbesvarelserne skulle afleveres i postkasser i lokale supermarkeder, foreninger eller lignende. I dag hedder den lokalavis Facebook og postkassen fungerer som et konkurrencemodul, der placeres i en fane på virksomhedens Facebook.

Få et uforpligtende
tilbud indenfor få timer






Dette konkurrencemodul fungerer som en konkurrenceapp, der tillader jer at indsamle lige netop de oplysninger, I gerne vil have fra jeres kunder. Ved at anvende denne app i forbindelse med den næste Facebook konkurrence, I afholder for jeres kunder, har I muligheden for at implementere en formular. Her kan konkurrencedeltagere indtaste deres oplysninger som navn, alder, køn, adresse, e-mailadresse mv. Dette giver jer muligheden for blandt andet at:

  • Finde ud af, hvem jeres kunder er med henblik på at skabe målrettet markedsføring og kommunikation
  • Indhente oplysninger til brug ved udsendelse af eksempelvis nyhedsbreve og særlige kampagner

Ved at anvende denne del af Facebook app’en, får I altså en lang række brugbare informationer. Disse kan anvendes, både i forhold til markedsføring via Facebook men i lige så høj grad til andre dele af den digitale markedsføring – SEO, AdWords mv. Ud over de åbenlyse fordele ved selve konkurrencemodulet, så har Facebook konkurrencer de fordele, at de oftest skaber et buzz omkring både konkurrence og den pågældende virksomhed og den slags word-of-mouth marketing er guld værd for jeres virksomhed. Det sparer jer ofte for en masse ressourcer, tidsmæssige såvel som økonomiske.

Hjælp til implementering af app-modul

Hvis I ikke er helt vante i forhold til Facebook markedsføring, herunder konkurrencemodulet, er I kommet til de helt rette. Hos Podi har vi adskillige års erfaring med Facebook markedsføring og kan således også hjælpe jer med at tilrettelægge jeres næste konkurrence. Afhængig af jeres virksomhed, produkter og kunder, kan vi ligeledes bistå jer i forhold til at udarbejde rammerne for selve konkurrencen.

Som jeres nye Facebook partner, er vi jer behjælpelige med alt, lige fra udarbejdelsen af en ideel markedsføringsplan til eksekveringen deraf. Det betyder, at vi tager os af social media management, ligesom vi naturligvis også står for implementeringen af konkurrence app’en, hvis det ønskes. Jeres eneste opgave i den forbindelse er at fremsende det materiale, der skal anvendes i konkurrencen – og andre opslag til virksomhedens Facebook, herunder billedmateriale og informationer vedrørende konkurrence, events mv.

For en uforpligtende snak om jeres muligheder for markedsføring via sociale medier, kontakt os allerede i dag – vi glæder os til at fortælle, hvordan vi kan skabe værdi for jeres virksomhed.

Facebook

PODI har opdateret sit coverbillede. ... See MoreSee Less

Se på Facebook
·Del

Når man er på kundebesøg, så klæder man sig efter forholdene. Så på med vest og hjelm, og ud på den store skrotplads 😁
Se hvad der kom ud af et godt besøg hos Uniscrap A/S på deres Facebookside 👍
... See MoreSee Less

Se på Facebook
·Del

Er din hjemmeside
responsiv? 💻

Med et responsivt website får du en hjemmeside,
som passer til alle skærmstørrelser!

Ring og høre mere på tlf.: 22 32 38 37 eller kom forbi til en kop kaffe og lad os tage en snak om netop dine ønsker.
... See MoreSee Less

Se på Facebook
·Del

Podi ... See MoreSee Less

Se på Facebook
·Del

PODI har opdateret sit coverbillede. ... See MoreSee Less

Se på Facebook
·Del

Facebook
Vil du gerne ringes op?