Social media nyheder

Social media nyheder

Sociale medier er fortsat en relativt ny størrelse i forhold til markedsføring. Der er således sket rigtig meget, siden Facebook for allerførste gang så dagens lys i 2004, hvor platformen blev lanceret som et forum for universitets- og collegestuderende og det ser ikke ud til, at udviklingen stopper inden for den nærmeste fremtid!

Sponsorerede opslag

Ligesom Facebook har værktøjer til promovering og boost af udvalgte opslag, kan man som noget relativt nyt nu også oprette annoncer og de såkaldt sponsorerede opslag på Instagram. Det betyder, at dagene med en reklamefri social media platform, som Instagram – og i sin tid også Facebook – var, er slut.

Brugerne bliver nu som en fast del af deres News Feed også præsenteret for annoncer, der vises med udgangspunkt i brugernes egen adfærd på den pågældende og andre platforme. Det giver jeres virksomhed muligheden for at nå endnu flere brugere end dem, der allerede følger jer. Det betyder, at I kan fortælle om events, konkurrencer eller bare sprede budskabet om jeres virksomhed.

En af fordelene ved at booste og promovere opslag er, at I helt selv bestemmer budgettet og at ethvert tiltag lynhurtigt vil give ROI – uanset hvad formålet med et givent boost eller promovering er.

Få et uforpligtende
tilbud indenfor få timer






News Feed Algoritme

For et par år tilbage, lancerede Facebook nogle nye – og lidt mere komplekse – regler i forhold til deres News Feed Algoritme. Hvor man tidligere har kunnet se alt, uden undtagelse, fra de virksomheder og organisationer, man følger, er en faktor som interaktion blevet en afgørende faktor for, om jeres opslag vises i jeres følgeres News Feed. Dette tiltag indførte man for nylig også på Instagram, hvor det nu er lavet således, at man ikke længere ser alle opslag fra de mange brugere, man følger.

Medier i evig forandring

Sociale medier er en evigt foranderlig størrelse, der hele tiden opdateres med nye funktioner og værktøjer, til stor glæde for både private brugere samt virksomheder, organisationer og foreninger. Allerede i årets første måneder af 2016, har både Facebook, Instagram og Snapchat implementeret opdateringer, der ændrer brugernes færden på disse medier. Facebook har – efter stor efterspørgsel igennem en længere årrække – endelig implementeret tilføjelser til den originale ”like”-knap. Sideløbende har Instagram gjort det muligt at opdatere længere videosekvenser end tidligere og danske Snapchat har ligeledes implementeret nogle markante ændringer i deres Snapstory. Særligt sidstnævnte opdatering har vist sig at være en væsentlig fordel for virksomheder, der anvender Snapchat som en fast del af deres markedsføring via sociale medier.

Podi er et professionelt marketing bureau, der har specialiseret sig i markedsføring via de sociale medier. Vi brænder for social media marketing og holder os naturligvis også opdaterede på alle nye tiltag og ændringer, uanset om det er på Facebook, Instagram, Snapchat eller noget helt fjerde. På den måde kan vi til enhver tid tilbyde jer markedets bedste rådgivning, i forhold til hvilke tiltag der rent faktisk fungerer, hvilke værktøjer der skaber værdi for markedsføringen og meget andet.

For en uforpligtende snak om jeres muligheder for markedsføring via sociale medier, kontakt os allerede i dag – vi glæder os til at fortælle, hvordan vi kan skabe værdi for jeres virksomhed.

Facebook

Podi var medarrangør på velgørenheds arrangementet med Jesper "Kasi" Nielsen i Idrætscenter Vendsyssel i Vrå, hvor Jesper holdt en spændende og levende foredrag og op- og nedture i erhvervslivet og sportsverden

Tjek artiklen ud
ditvendsyssel.dk/lokale-nyheder/kasi-jesper-vaeltede-vraa-med-spaendende-og-levende-foredrag.aspx
... See MoreSee Less

Se på Facebook
·Del

Med ønsket om et lykkebringende 2018 ønsker vi hos Podi kunder, venner af huset, kollegaer og andet godt folk ....Godt Nytår ... See MoreSee Less

Se på Facebook
·Del

Årets netværker 2017 i Vendsyssel FFs Erhvervsnetværk blev Henrik Thomsen, der er partner i Podi.dk

Torben Jespersen er facilitator for netværket fortæller, at der er en blanding af lokale virksomheder fra Hjørring og omegn samt nogle fra eksempelvis Aalborg. Vi ligger meget vægt på at det skal give værdi, samtidig skal det også være sjovt.

For Podi er erhvervsnetværket i VFF vigtigt, fortæller Henrik Thomsen. Det giver masser af glæde og energi at hjælpe sine kollegaer i netværket med at få nye kontakter. Samtidig er der også god økonomisk fornuft i at deltage i netop dette netværk.

Der er en meget positiv stemning blandt kollegaerne, så skulle du overveje om det er noget for din virksomhed, så er der endnu et par ledige pladser tilbage.
... See MoreSee Less

Se på Facebook
·Del

Hos Podi er vi med at arrangere foredraget "Hvor der er vilje, er der vej" med Kasi Jesper til fordel for hjælpe organisationen Help Africa - Fredag 12. januar kl 14.00 i Idrætscenter Vendsyssel i Vrå

"Intet er umuligt - opskriften på hvordan man bygger globale brands, om altid at være den bedste til virksomhedskultur, og så selvfølgelig aldrig give op"
Citat Kasi Jesper.

Hvem er Jesper Laustrup Nielsen?
Kendt som Kasi-Jesper eller Jesper "Kasi" Nielsen, er en dansk erhvervsleder, der på få år opbyggede Kasi-Group, en succesrig virksomhed inden for salg af smykker.

I offentligheden er han nok mest kendt for sine sportssponsorater inden for håndbold og fodbold, idet Kasi-Group med Nielsen i spidsen, har sponsoreret fodboldklubben Brøndby IF, samt håndboldklubberne Rhein Neckar-Löwen og AG Håndbold (fra sommeren 2010 AG København).......

Arrangører: Help Africa - læs mere på helpafrica.foundation/
Alle indtægter går ubeskåret til Helpafrica Uganda
... See MoreSee Less

Se på Facebook
·Del

Udviklingsdag på Restaurant Hedelund i Brønderslev for Podi :-) ... See MoreSee Less

Se på Facebook
·Del

Facebook
Vil du gerne ringes op?