Podi Facebook Bureau

Skal Podi være jeres personlige content manager og stå for jeres Facebook markedsføring?

Hos Podi gør vi det nemt for dig som kunde. Som din tilknyttede content manager står vi for administrationen af virksomhedens Facebookside, så du kan fokusere på andre dele af virksomheden. Sociale medier er et fantastisk værktøj til at fortælle de gode historier om ens virksomhed. Kunder er i dag mere kræsne, end de var tidligere. Det betyder, at virksomheder skal være transparente omkring deres virksomhed. Historier om virksomhedens medarbejdere, de gode resultater og information omkring virksomhedens produkter, skal tilpasses målgruppen. Historier som disse har en rigtig god effekt på sociale medier – hvis de altså bliver fortalt godt!

Måden hvorpå kunder er i kontakt med virksomheder, har ændret sig markant. Afstanden er blevet kortere. Derfor er det vigtigt, at virksomheden er nem at komme i kontakt med for nye kunder på især sociale medier. Det gælder inden for alle brancher!

Sociale medier som Facebook og Instagram er derfor blevet en vigtig platform i forhold til effektiv markedsføring. De virksomheder der ikke bruger sociale medier, går glip af mange potentielle kunder.

Med en digital strategi på Facebook vil virksomheden kunne måle resultaterne af Facebook markedsføring med det samme. Det kræver tid og ressourcer, at opdatere Facebook og hele tiden give følgere nyt spændende indhold. Hos Podi tager vi os af alt jeres online markedsføring på sociale medier. Bruger I Podi som eksternt digitalt bureau, kan I spare lønomkostningerne til at ansætte en.

Med Podi som Content Manager får I følgende fordele:

  • Vi besøger virksomheden 1 gang om måneden, hvor vi tager de nødvendige billeder og videoer.
  • Vi optimerer løbende jeres Facebookside grafisk, så det passer til Facebookstrategien. Der laves ugentligt 2-3 opdateringer, samt løbende konkurrencer efter aftale.
  • Hver måned modtager I en rapport over Facebooksidens aktiviteter.
  • Der er inkluderet for 500 kr./måned til boost af opslag