Udvikling i sociale medier

Udvikling i sociale medier

Hvis vi kigger blot fem og 10 år tilbage i tiden, var sociale medier en måde, hvorpå private personer kunne vedligeholde kontakten med venner og familie.

Med tiden er disse dog blevet essentielle markedsføringskanaler, der anvendes af både store og små virksomheder. Sociale medier som Facebook og Instagram udgør i dag nogle af de mest markante magtfaktorer, når vi taler moderne markedsføring.

Ikke blot fordi virksomhederne har mulighed for at nå rigtig mange forbrugere på ganske kort tid og for ganske få ressourcer.

Nej, det har i lige så høj grad noget at gøre med, at forbrugerne har mulighed for at reagere på opslag, nyheder og publicerede budskaber markant hurtigere. Ligeledes er der med tiden udviklet features på Facebooksider, der tilknyttes virksomheder, hvor kunderne kan ”anmelde” virksomheden til synlighed for virksomheder såvel som alle andre eksisterende og potentielle kundeemner.

Fra privat medie til altafgørende markedsføringskanal

I 2004 så Facebook for første gang dagens lys som en platform for college- og universitetsstuderende, der herigennem kunne kommunikere med hinanden om faglige og personlige problematikker.

Sidenhen er flere platforme kommet til, ligesom hvert enkelt medie har ændret sig markant fra sin originale form til det, det er i dag. Se bare Facebook, der i sin tid var ment som en platform fokuseret mod en ganske snæver målgruppe; nemlig de studerende på amerikanske colleges og universiteter i USA. I dag er dette det mest anvendte social medie på verdensplan og har dagligt næsten 3,5 milliarder bruger – 3 millioner daglige brugere blandt danskerne. Facebook har udviklet sig adskillige gange siden 2004 og udgør således i dag en af de største markedsføringskanaler i verden, hvor virksomheder, foreninger og organisationer hele tiden forsøger at få en plads i rampelyset. Det gør de blandt andet med smarte posts, promovering af begivenheder og overvågning af besøgende på deres Facebook.

Få et uforpligtende
tilbud indenfor få timer






Senest har vi set Instagram, der måske nok hele tiden har været brugt af virksomheder og mediepersoner som en vigtig kanal for promovering af produkter, nye tiltag mv., men som nu har implementeret en lang række værktøjer, der alle har til formål at positionere virksomhederne. Indtil for ganske nylig fik man vist ALLE opslag fra de profiler, man fulgte på Instagram. Efter en ændring i News Feed Algoritmen er det dog blevet lavet sådan, at man kun får vist opslag fra de brugere, med hvem man har den største interaktion eller fra de mest populære brugere/virksomheder på Instagram.

Podi – et professionelt SoMe bureau med styr på alle opdateringerne

Vi er et professionelt SoMe bureau, der befinder sig i hjertet af Aalborg. Igennem erfaring og knowhow fra en lang række forskellige kunder, står vi klar til at vejlede jer i, hvad god, solid markedsføring er, når det skal foregå via sociale medier. Hos Podi sørger vi for at holde os opdaterede på de nyeste tendenser og holder et vågent øje med udviklingen på de forskellige social media platforme. Vi kan således navigere i reglerne og ved, hvordan I som virksomhed får mest muligt ud af de ressourcer, I investerer i social media marketing.

For en uforpligtende snak om jeres muligheder for markedsføring via sociale medier, kontakt os allerede i dag – vi glæder os til at fortælle, hvordan vi kan skabe værdi for jeres virksomhed.
Podi – et professionelt SoMe bureau med styr på alle opdateringerne
Vi er et professionelt SoMe bureau, der befinder sig i hjertet af Aalborg. Igennem erfaring og knowhow fra en lang række forskellige kunder, står vi klar til at vejlede jer i, hvad god, solid markedsføring er, når det skal foregå via sociale medier. Hos Podi sørger vi for at holde os opdaterede på de nyeste tendenser og holder et vågent øje med udviklingen på de forskellige social media platforme. Vi kan således navigere i reglerne og ved, hvordan I som virksomhed får mest muligt ud af de ressourcer, I investerer i social media marketing.
For en uforpligtende snak om jeres muligheder for markedsføring via sociale medier, kontakt os allerede i dag – vi glæder os til at fortælle, hvordan vi kan skabe værdi for jeres virksomhed.

Facebook

Podi var medarrangør på velgørenheds arrangementet med Jesper "Kasi" Nielsen i Idrætscenter Vendsyssel i Vrå, hvor Jesper holdt en spændende og levende foredrag og op- og nedture i erhvervslivet og sportsverden

Tjek artiklen ud
ditvendsyssel.dk/lokale-nyheder/kasi-jesper-vaeltede-vraa-med-spaendende-og-levende-foredrag.aspx
... See MoreSee Less

Se på Facebook
·Del

Med ønsket om et lykkebringende 2018 ønsker vi hos Podi kunder, venner af huset, kollegaer og andet godt folk ....Godt Nytår ... See MoreSee Less

Se på Facebook
·Del

Årets netværker 2017 i Vendsyssel FFs Erhvervsnetværk blev Henrik Thomsen, der er partner i Podi.dk

Torben Jespersen er facilitator for netværket fortæller, at der er en blanding af lokale virksomheder fra Hjørring og omegn samt nogle fra eksempelvis Aalborg. Vi ligger meget vægt på at det skal give værdi, samtidig skal det også være sjovt.

For Podi er erhvervsnetværket i VFF vigtigt, fortæller Henrik Thomsen. Det giver masser af glæde og energi at hjælpe sine kollegaer i netværket med at få nye kontakter. Samtidig er der også god økonomisk fornuft i at deltage i netop dette netværk.

Der er en meget positiv stemning blandt kollegaerne, så skulle du overveje om det er noget for din virksomhed, så er der endnu et par ledige pladser tilbage.
... See MoreSee Less

Se på Facebook
·Del

Hos Podi er vi med at arrangere foredraget "Hvor der er vilje, er der vej" med Kasi Jesper til fordel for hjælpe organisationen Help Africa - Fredag 12. januar kl 14.00 i Idrætscenter Vendsyssel i Vrå

"Intet er umuligt - opskriften på hvordan man bygger globale brands, om altid at være den bedste til virksomhedskultur, og så selvfølgelig aldrig give op"
Citat Kasi Jesper.

Hvem er Jesper Laustrup Nielsen?
Kendt som Kasi-Jesper eller Jesper "Kasi" Nielsen, er en dansk erhvervsleder, der på få år opbyggede Kasi-Group, en succesrig virksomhed inden for salg af smykker.

I offentligheden er han nok mest kendt for sine sportssponsorater inden for håndbold og fodbold, idet Kasi-Group med Nielsen i spidsen, har sponsoreret fodboldklubben Brøndby IF, samt håndboldklubberne Rhein Neckar-Löwen og AG Håndbold (fra sommeren 2010 AG København).......

Arrangører: Help Africa - læs mere på helpafrica.foundation/
Alle indtægter går ubeskåret til Helpafrica Uganda
... See MoreSee Less

Se på Facebook
·Del

Udviklingsdag på Restaurant Hedelund i Brønderslev for Podi :-) ... See MoreSee Less

Se på Facebook
·Del

Facebook
Vil du gerne ringes op?