Tilbage

Facebook annoncering
– der giver værdi

Analyse af hjemmeside

Vælg annonceringspakken
der passer til dig

Til hjemmesider
Strategi
Visuelt/grafisk optimeret ved opstart
Tekstmæssigt optimeret ved opstart
1 times Facebook rådgivning
Opsætning af op til 2 annonce om mdr.
Løbende optimering
Månedlige rapporter
Opsætning af Business Manager
Opsætning af annoncekonto
Opsætning af Facebook pixel
-
-
-
-
BRONZE 1.600,-
Pro-pakken
Strategi
Visuelt/grafisk optimeret ved opstart
Tekstmæssigt optimeret ved opstart
1 times Facebook rådgivning
Opsætning af 10 annoncer om måneden
Løbende optimering
Månedlige rapporter
Opsætning af Business Manager
Opsætning af annoncekonto
Opsætning af Facebook pixel
Opsætning af handelskonti
Dynamiske annoncer
A/B test
5 organiske opslag
GULD 5.000,-
Til webshops
Strategi
Visuelt/grafisk optimeret ved opstart
Tekstmæssigt optimeret ved opstart
1 times Facebook rådgivning
Opsætning af 5 annonce om måneden
Løbende optimering
Månedlige rapporter
Opsætning af Business Manager
Opsætning af annoncekonto
Opsætning af Facebook pixel
Opsætning af handelskonti
-
-
-
SØLV 2.000,-

Nå din målgruppe med en
effektiv Facebook kampagne

Få flere salg i din webshop eller få flere besøgende på din hjemmeside nedenstående kan
du vælge en af vores pakkeløsninger, der dækker langt de fleste virksomheder behov.
Der kan naturligvis også skræddersyes en løsning til din virksomhed.

1
Er Facebook annoncering dyrt?

Nej, det behøver det ikke at være, med en effektiv Facebook kampagne kan der opnås særdeles gode resultater.

Ofte får man stor eksponering samt billige klikpriser samtidig med, at man præcist rammer sin målgruppe. Derved spildes der ikke unødige annoncekroner.

Hvorfor benytte Facebook annoncering?

På Facebook er det effektivt og let for os at gøre din virksomhed synlig for din målgruppe.

En af de største fordele ved at benytte sociale medier som en af sine markedsføringsstrategier er den forøgede mulighed for at interagere med din målgruppe på en velkendt platform, som næsten alle bruger.

Hos Podi arbejder vi strategisk med kundernes Facebook annoncering.

2
3
Fordele ved Facebook annoncering

Har du en webshop? Kan Facebook annoncering være særdeles effektiv ift. at øge salget. Branding af webshop eller hjemmeside på Facebook er ofte meget effektiv.

Facebook annoncering kan også med stor fordel benyttes til at “drive” kunder ind i fysiske butikker. Dette kan ske via kampagner, hvor kunderne skal afhente produkter i de fysiske butikker.

Facebook annoncering er ofte meget effektiv til såvel B2B som B2C.

Hvordan kommer jeg i gang med annoncering på Facebook?

Vi har gjort det let for dig og din virksomhed at komme i gang med Facebook annoncering. Hos Podi får du en fast kontaktperson, der laver stort set alt arbejdet.

Det eneste du skal lave er at deltage i udarbejdelsen af en Facebook strategi, der sikrer, at din virksomhed får det bedste mulige resultat og når de opsatte mål for annonceringen.

Derfor skal du blot kontakte Podi for at opnå succes med Facebook annoncering – Så hjælper vi dig med at nå dine mål.

4
Professionelt webbureau

Hvad sker der, når du bliver kunde ved Podi?

Ved Facebook annoncering øger vi kendskabet til dit brand, og øger dermed også din rækkevidde til at nå potentielle kunder. Det er billig markedsføring med succesfulde resultater, som kan nå ud til de over 3 millioner danskere, der har Facebook.

Vi har stor erfaring med at opsætte en strategi og udvikle indhold, som vi kan benytte til dine Facebook annonceringer. Vi samarbejder med dig om at opstille blandt andet kampagner, koncepter og indhold. Yderligere tilbyder vi 1 times telefonisk rådgivning om måneden. Vi skaber mere trafik på din hjemmeside, webshop eller din butik. Vi udarbejder også rapporter og analyser hver måned, så du kan se dine fremskridt i processen.

Et samarbejde starter med at vi laver en Facebookstrategi for din markedsføring på Facebook og får sammen lavet et årshjul, der gør det let at lave den rigtige annoncering på de rigtige tidspunkter.

I forbindelse med udarbejdelsen af Facebookstrategien opstiller vi sammen mål for din annoncering som kan være:

  • Flere salg i din webshop
  • Flere besøgende på din hjemmeside
  • Flere besøgende i din fysiske butik
  • Flere leads eller abonnenter til e-mails.
  • Tilmeldinger til arrangementer
  • Osv.

Når der laves Facebook annoncering, bør der altid installeres en pixel på din hjemmeside eller webshop, der benyttes til at arbejde analytisk og hensigtsmæssigt med annonceringen.

En Facebook Pixel giver også mulighed for at lave effektiv remarketing overfor de personer, der har besøgt hjemmesiden eller webshoppen.

Professionelt webbureau

Målgrupper i Facebookannoncering

Det er meget vigtigt, at der er styr på målgrupperne, når der skal annonceres på Facebook, ellers spildes pengene. Derfor er det vigtigt, at der er styr på hvad der vises til målgruppen og hvem er målgruppen er.

Der er jo ingen grund til at annoncere dit produkt eller ydelse mod nogle, der aldrig kunne finde på at købe hos dig. Forestil dig at en tømrers annoncer er målrettet mod unge mellem 18-25 år – De fleste i denne alder er studerende og bor i lejebolig, hvor de ikke har behov for en tømrers ydelser. Derfor vil det være spild af penge, at målgruppen er den forkerte.

Der findes 3 forskellige målgruppetyper:

  • Kopimålgrupper/look-a-like audience
  • Brugerdefinerede målgrupper
  • Gemte målgrupper

Kopimålgrupper

Har din Facebookside et vist antal følgere, gerne et par tusinde eller flere kan der være god fornuft i at målrette annonceringen mod personer, der minder om de personer, der allerede har liket din Facebookside, da disse jo har vist interesse for netop din Facebook og dine produkter og ydelser.

Brugerdefinerede målgrupper

De brugerdefinerede målgrupper er de målgrupper, der defineres ud fra adfærd – det er også her, at man ofte kan tjene penge.

Websitebesøgende

Folk der har besøgt din hjemmeside ”fanges” via brugen af en Facebook pixel. Ofte er disse personer positive over for din virksomhed, da de jo allerede har besøgt din hjemmeside eller webshop.

Kundefil

Måske har du en masse kunde e-mails. Disse kan uploades i Facebook. Når de besøger Facebook, kan du ramme dem med en annonce fra din virksomhed.

Videoer

Har du uploadet videoer på Facebook og gerne vil nå ud til de personer, der har set videoerne, kan annonceringen også målrettes mod disse personer. Det har vist sig at være yderst effektivt.

Professionelt webbureau

Gemte målgrupper

Du kan naturligvis også målrette annoncering mod personer, der har besøgt din virksomheds Facebookside/instagram profil. Her ser man ofte en god effekt, da personerne jo allerede har vist interesse for din virksomheds kommunikation.

Derudover findes der en række andre brugerdefinerede målgrupper som nås via Leadformular, begivenheder osv.

Endelig er der ”Gemte målgrupper”. Disse er baseret på demografi, interesser, adfærd og forbindelser. Derfor målrettes annonceringen mod deres geografi, hvor bor de?, hvilken alder har de?, Hvilket køn er de?. Er din virksomhed aktiv på Facebook i lande, kan der også segmenteres på sprog.

Det er altid en god og effektiv måde at brande en fysisk butik på, eller brande sin virksomheds ydelser. Det kan være, at en bilforhandler har behov for, at fortælle om forskellige begivenheder så som ”åbent hus” eller et tilbud på vinterdæk. Dette kan med stor effektivitet gøres via Facebookannoncering.

Succes med Podi

Lad Podi forvandle dine online muligheder til mærkbare resultater og således skabe salg til din virksomhed.

22 32 38 37

Analyse af hjemmeside